Friday 3 June 2011

perihal matrik rayuan

bismillahirahmanirahim...


assalamualaikum....aku nak mengumumkan aku DAPAT rayuan matrik!..uwahahaha..ALHAMDULILLAH....



klik untuk kasi nampak

ala..orang lain dah lama daftar, kau baru terhegeh-hegeh dapat.....erk!..lantak la ada aku kisah apa orang nak cakap??..haha..ni masa depan aku...so aku pilih matrik...BYE-BYE KPTM!...BYE-BYE BANGI...hehe..



TAPI

aku ada beberapa masalah

1) parents aku kat europe, sape nak hantar aku??..aku boley drive sendiri tapi sape nak bawa kereta balik?kakak aku practical...

2) yuran sape nak bayar?...parents aku balik lambat lagi...duit tinggal rm300 untuk barang dapur..mana aku nak cilok duit yuran??nak beli barang-barang lagi??

3) mana aku nak dapat segala maklumat yang kena isi??..paretns aku je la segala menteri kat rumah..mana aku tau sg, gaji segala bagai


UWAAAA!..mati aku...aku perlukan MAMA n AYAH aku!..

lagi 2 hari nak daftar..camne aku nak buat keputusan??

2 comments:

Anonymous said...

moh le ke gopeng!!aku d ctu!hhaa

shedameor said...

nape mama n ayah kat europe ?